wij delen alles!

Ik heb een superleuke partner en wij delen alles: liefde, huis, eten, geld,… Maar nu is hij wel wat te ver gegaan.

Verleden week had Eric, waarschijnlijk na één van onze boswandelingen, een teek die zich op zijn been genesteld had. Eigenlijk in zijn lies, op een zééér warm plaatsje. Volgens de buurman was het trouwens geen gewone teek, maar een eroteek 😉 We hebben er samen nog goed om gelachen! Verder geen probleem, de teek werd door mij vlot verwijderd.

Nu zijn we 2 weken later. En wat blijkt ? Ik heb toch wel de ziekte van Lyme zeker. Dat gaat toch wel wat ver hé, vind je ook niet? Hij de teek, ik de ziekte, bijhorende behandeling incluis. Ik had ‘alles delen’ toch niet zo letterlijk genomen 😦

One comment

Geef een reactie

