pyjama

Oh-Dear-Pyjama-Day_thumb

Verleden week hebben we de eerste frisse nachten mogen beleven. Naar mijn gevoel zo fris dat ik de zomerse niemendalletjes die in mijn kleerkast liggen naar achteren heb geduwd en prompt naar mijn pyama heb gegrepen. Het is zo’n gestreept, velours, recht, ruim uitvallend, zakvormig geval dat ik verleden jaar bij Bel en Bo kocht. Dat combineer ik dan met een paar dikke winterkousen en dan….dan zie ik er totaal niet uit…..zeker niet ‘belle’, zoveel is zeker!  Er wordt wel eens gezegd dat je ook ’s nachts iets leuk moet aantrekken omdat je nooit weet wie je in je dromen zal tegenkomen. Ach ja, dat zeggen ze wel, maar de laatste jaren ben ik niemand bijzonder meer tegengekomen in mijn dromen. … dat zal wel betekenen dat ik de ware gevonden heb zeker? Bijgevolg kies ik, in de winter, voor het comfort van mijn warme velours pyjama.

Bovenop het warmhouden van mijn lijfje heeft deze pyjama nog enkele voordelen . Zo blijkt, uit eigen ervaring, mijn velours pyjama het beste anticonceptiemiddel te zijn!!  En dat is wel te begrijpen, de aantrekkelijkheid straalt er niet bepaald vanaf.  Zo’n vormeloos ding.!  Goed geslapen heb ik dus wel die nacht…amai, zo rustig!  😉 Misschien dat ik tijdens mijn volgende consultatie bij de gynaecologe wel een voorschriftje ga vragen om nog zo’n velours anticonceptiepyjama te kopen. Zou ik dan aan de kassa van Bel en Bo ook enkel het remgeld moeten betalen? En worden de velours pyama’s voor meisjes tot 21 jaar dan ook gratis? ’t Was maar een idee…

4 comments

Geef een reactie

