Gelukkig nieuwjaar!

Ik heb nieuwjaar wel op een heel bijzondere manier gevierd!
Ik dacht: “laat ik nu eens iets bijzonder doen, ik ga naar die grote discotheek aan de Turnhoutse ring”. Je weet wel grote witte blok die ze nog volop aan het renoveren zijn.

20140101-202455.jpg
De portier bleek geen stoere bink te zijn, maar een vriendelijke vrouw die het niet kon laten om mijn identiteitsbewijs te controleren. Vond het wat raar, het is toch wel duidelijk dat ik +16 ben? Maar goed, ik kreeg zo’n bandje rond mijn pols en mocht binnen.

20140101-194509.jpg

Eens binnen moest ik nog een extra controle voorbij. Mijn God, wat waren ze daar handtastelijk, ze zaten overal aan mijn bovenlijf…. Maar verboden wapens of drugs werden niet gelukkig niet aangetroffen. Er volgde ook een uitgebreid verhoor waarbij me de pieren uit mijn neus werd gevraagd over wat er de laatste weken zoal gebeurt was in mijn leven.
Anderzijds werd ik als een BV behandeld: iedereen wou een foto van mij. Dat streelde mijn ego, nog nooit voelde ik me zo belangrijk. ;-). Mijn lidkaart werd in orde gebracht en ik werd toegelaten in de club. Alles werd in het werk gesteld om me een fantastisch welkomsgevoel te geven, zo werd ik meteen getrakteerd op een smaakloze cocktail met de exotische naam paracetamol.

20140101-095916.jpg

Na een uur gewacht te hebben mocht ik eindelijk verder naar het hart van de discotheek. Als 45plusser werd ik begeleid naar de gepaste dansruimte. De muziek trok op niets, rochelende, hoestende, kreunende geluiden.

20140101-202054.jpg
Waarschijnlijk weer zo’n nieuwe muziekstijl waarvan ik nog niet op de hoogte was. Het interieur had een futuristische uitstraling. Er was werkelijk aan alles gedacht, je kon er, indien gewenst, zelfs een dutje doen. En de lichtinstallatie, geloof het of niet, die kon ik zelf bedienen!

20140101-194811.jpg

20140101-200509.jpg

Onmiddellijk werd ik verrast op een fantastisch diner, weerom gevold door 2 van die smaakloze cocktails. Eerst was ik wat weigerachtig want ik wou dezelfde avond nog met de auto naar huis rijden. Maar dat werd me resoluut ontraden. Het zou gevaarlijk kunnen zijn. Gevaarlijk? Hoe kan dat nu, waren de wegen dan plots spiegelglad geworden?

20140101-195017.jpg

Alles werd in het werk gesteld om me te verwennen. Zo volgde er om klokslag 12u een spetterend vuurwerk.

20140101-195544.jpg

De grootste verrassing volgde echter enkele uren later. Een live optreden van The Rolling Stones , echt waar!

20140101-200740.jpg

Even later moet ik in slaap gedommeld zijn.

Door een vriendelijke “goedemorgen” werd ik terug gehaald uit dromenland.
Er werd me een ontbijtje voorgeschoteld waarvan ik me afvroeg of de mannelijke discotheekgangers hetzelfde op hun bord zouden gekregen hebben….

20140101-210203.jpg

Omdat ik het hier zoooo erg naar mijn zin heb, heb ik besloten nog enkele dagen te blijven…

10 comments

  1. Ach buurtje ,
    Wat zijn we verschoten te horen dat gij die uitstap genomen hebt !
    Wat een start van het nieuwe jaar he !!!
    Zoveel belangstelling lans alle kanten 😉 en dan die uitzonderlijke coctails er bovenop ….
    Wij wensen je toch een goede gezondheid verder (zie kaart nieuwjaar hihi)
    We zien je volgende week en horen in de loop van de week nog naar uw vorderingen daar ter plekke

    groetjes
    de buurtjes
    Ingrid en Dirk

  2. Wij hebben de eer gehad om gisteren even mee te genieten van je ‘discotheekervaring’ en ik moet zeggen dat je er goed uit zag 🙂 ! De fysiek was niet top 🙂 want met de trappen was het wat moeilijk he maar dat komt vlug terug in orde ! Nu maar hopen dat je de verveling ‘kopje onder ‘ krijgt ! In ieder geval rust nog maar heel goed Elske !!! Tot gauw !! Xxx

Geef een reactie

