photo challenge 52 weeks 1/52

Via Thomas Pannenkoek kwam ik terecht bij ene Nachtbraker en die kwam met het idee aandraven…. een photo challenge. En omdat ik geen uitdaging uit de weg ga neem ik de handschoen maar al te graag op.

De uitdaging bestaat eruit elke week een foto van je woonplaats of woonomgeving  te posten op je blog. Op zich niet zo bijzonder zul je denken, maar het is de bedoeling dat een jaar vol te houden. En da’s een ander paar mouwen! Volhouden, niet echt mijn specialiteit..

Of er iets mee te verdienen valt? Nee, dat denk ik niet. Tenzij eeuwige roem, af en toe een reactie van jullie,  een pluim in mijn gat, een Bongobon voor een belevenis naar keuze (ik las dat Jerome, alias Nachtbraker’, single is   😉   ), een spiekmedolle, of een fenomenale stijging van mijn zelfwaardering na het beëindigen van de opdracht …maar meer moet da ni zijn, daar doen we het voor, nietwaar?

De volgende 52 weken ga ik jullie dus laten kennis maken met de mooiste, lelijkste, opwindendste, groenste,…kant van  mijn gemeente, Beerse.

Nog even een nota voor mijn vrouwelijke lezers die volgens John Gray verschrikkelijk veel moeite hebben om zich te oriënteren:

Beerse ligt in de provincie Antwerpen en behoort tot het arrondissement Turnhout, in de Antwerpse Kempen.
Mijn gemeente is gelegen aan afrit 22 van de E34 Antwerpen–Eindhoven. Ongeveer 10 km van Turnhout en 38 km van Antwerpen.

Speciaal voor de Miss België kandidaten : als je de kaart van België visualiseert (=zichtbaar maken in je gedachten) heb je bovenaan drie bultjes, Beerse ligt onder het middelste bultje 😉

Voor de mannen onder jullie was dit natuurlijk allemaal overbodige informatie, nietwaar?

Hier volgt dus de eerste in de rij:

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Ik geef toe, het is een saaie. Maar ik sta al 2 weken achter met mijn foto challenge….dit is dus een vluggertje, vergeef het mij, maar dat kan ook leuk zijn….. De lokatie vond ik op 50m van mijn deur.

15 comments

  1. Heel goei idee buurtje ,

    Zo zien wij ook nog meer van ons zo geliefd dorpje .
    En een uitdaging in volhouding is een surplus he 😉

    kijk er weer naar uit natuurlijk
    spannend 🙂

    toi toi
    buurtje Ingrid

    1. Alle credits voor het idee gaan naar Nachtbraker hè Ingrid.
      ‘k Zal wel wat aanmoediging kunnen gebruiken om het vol te houden, dus blijf volgen! Of als je een tof idee hebt: laat maar weten. Kunnen we misschien eens samen op stap, ik met mijn oud, klein fototoestelletje en jij met je supercanon. 😉

  2. Bedankt om mee te doen! Als vluggertje kan dit wel tellen 😉 Benieuwd welke foto’s er nog zullen volgen, en ik duim voor je dat je het 52 weken volhoudt… En misschien win je dan wel een Bongobon voor een belevenis naar keuze 😉 Succes!

  3. Via de linkjes van Nachtbraker hier terecht gekomen, ik ga je volgen tijdens de challenge. Ik ken het gebied redelijk waar je woont, rij er vaak langs wanneer ik vrienden in het Belgische opzoek maar denk dat jij een andere blik op deze omgeving hebt 😉

    1. Jij ook welkom Joyce!
      Amai, de challenge van Nachtbraker veroorzaakt nogal een stijging in mijn statistieken!
      En ja, Beerse is echt de moeite om een tussenstop te maken als je in de buurt bent.

Geef een reactie

