Daan

1093_5gzkr3w3vt

Wat is dat toch met die mannen tegenwoordig? Ik heb nog maar net Mr. Smith afgescheept (echt waar, na het bewuste logje geen enkele view meer uit de U.S.) of een nieuwe kandidaat komt zich al aandienen: Daan.

Dagelijks, na het openen van mijn facebookprofiel, staart hij me aan vanuit de advertentiekolom rechts van mijn profiel. Met zijn doordringende blik en zijn Colgate smile. En hij heeft wel zin voor initiatief, lijkt me. Hij wil me ontmoeten zegt hij… hij is sportief, energiek en volwassen zegt hij, woont dichtbij zegt hij, en bovendien  heeft hij me een compliment gegeven zegt hij.

Ik heb hem nochtans nog nooit iets gevraagd. Okee, ik geef het toe, 1 keer misschien, heb ik op zijn foto geklikt. Gewoon uit pure vrouwelijke nieuwsgierigheid. Toen werden me verschillende vragen voorgeschoteld: mijn leeftijd? mijn schoenmaat? geslacht? mijn gewicht? mijn cupmaat? Nee, niet waar hoor…vooral dat laatste niet want mijn cupmaat blijft een Enorm groot geheim 😉  . Om het verhaal kort te maken, het systeem heeft mij, als ideale vrouw, gekoppeld aan 46! jawel 46! trouwe mannen binnen 10 km van mijn lokatie. Indien ik wil weten hoe ze eruit zien moet ik doorklikken…maar hier geef ik het op. Stel je voor dat de buurman op mijn scherm verschijnt…je weet nooit…

En dit alles omdat ik Daan 1 keer, per ongeluk, aangeklikt heb. Dit betekent toch niet dat ik iets van hem wil? En van opgeven wil hij blijkbaar niet weten, elke dag waagt hij een nieuwe poging. Het is duidelijk geen opgever. Ik begin er een ongemakkelijk gevoel bij te krijgen…. 

Wat ik eigenlijk wil zeggen:

Daan, het heeft echt geen zin om verder aan te dringen, hopelijk begrijp je me, ik heb een goede relatie en ik wil er geen andere. En nee, ik wil er ook geen tweede relatie bovenop.

Dus:

DAAN WIL JE ONMIDDELLIJK OPHOUDEN MET ME AAN TE STAREN MET JE GROTE, BRUINE BAMBIOGEN? ZONIET ZAL IK, TOTAAL ONVERWACHT OP EEN OCHTEND,  MET EEN OVERVOLLE BUS WILDE, GEILE VRIENDINNEN  AAN JE VOORDEUR STAAN….EN DAN…WEES DAAR MAAR ZEKER VAN….DAN GA JE WAT BELEVEN!!!!

11 comments

    1. Dank voor de tip. Maar ik ben een computerleek, ik vrees dat ik het alleen maar erger zal maken.
      En bovendien begin ik intussen wel te wennen aan de aanwezigheid van Daan. Hij begint al een beetje bij ons gezin te horen 😉 Ik maak er regelmatig een praatje mee, gemakkelijk, hij spreekt me nooit tegen…

  1. Nog nooit opgevallen maar dat komt komt omdat ik met een boogje om facebook heen loop. En zou dat dan een vrouw zijn bij de mannen en vice versa ?

    1. Ja hoor! Tenzij je op één of andere website aangegeven hebt dat je homo of lesbisch bent. Ik heb me laten vertellen dat het te maken heeft met het gebruik van cookies. Die slagen informatie op over je surfgedrag en daar wordt vooral gebruik van gemaakt voor marketingdoeleinden. Zo was ik een tijdje geleden op zoek naar info m.b.t. sauna’s, en nu krijg ik, naast de advertentie van Daan, advertenties van sauna’s op mijn fb profiel. Misschien wel een tof idee om de twee te combineren 😉

Geef een reactie

