photochallenge 52 weeks 8/52 (deel 1)

Afbeelding 2

Afbeelding 3

Tijd voor een specialleke deze week!

De foto is gemaakt in mijn directe omgeving. Natuurlijk heb ik ze een beetje verknipt.

Veel meer ga ik er niet over zeggen. Deze week  is het aan jullie, mijn lezers, om te werken…

Weet je wat het is….laat maar horen in een reactie! De creatievelingen onder jullie kunnen er misschien een verhaaltje bij verzinnen?

Voor de slimmerik die weet wat het is…of voor de leukste reactie of voor het meest hilarische verhaal  🙂  zit er misschien wel een prijsje aan vast…..

Jullie weten dus wat je te doen staat, pijnig die grijze massa eens en laat wat van je horen!

Zondag plaats ik de volledige foto en maak ik de winnaar bekend.

succes!

23 comments

Geef een reactie

