photochallenge 52 weeks 10/52

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Deze namiddag weinig fut om het huis te verlaten. Daarom deze foto, op ongeveer 70m van mijn deur. Het beeld in de spiegel is mijn (éénrichting)straatje in Beerse. Waar wijzelf en al onze topburen wonen! 😉

Terug thuisgekomen zag ik dat het wel een klein beetje een selfie is geworden, mijn handen staan erop (een handie dus) ! Ik had het kunnen weten.

Maar die 70m terug lopen in de brandende, allesverschroeiende  hitte om een handenloze foto te maken, dat zag ik echt niet zitten. Nachtbraker, vergeef het me? Ik heb me de rest van mijn vrije dag op mijn terras geïnstalleerd. Lekker glaasje erbij genomen, een boek, en genieten dat dat was!

18 comments

    1. O ja, was ik vergeten. In mijn glas zat whisky met veel ijs! Het zijn dus niet alleen grijzende, sigaarrokende mannen die dat lusten. Wat betreft de zonneslag: vochtbalans op peil houden, blijven drinken 🙂

        1. O, moet dat zo? Af en toe doen alsof mag dan toch? Dan heb ik weer wat bijgeleerd! Je wilt eigenlijk gewoon zeggen dat ik veel te eerlijk ben 😉

Geef een reactie

