Sigma

ketchup,-3531fbbc20c44f108ef5c69ab7193d26_m

Ik voel me misbruikt. Misbruikt door de reclamewereld.

Heb je de nieuwe reclamespot van Sigma verf al gehoord? Ze hebben gebruik gemaakt van mijn voornaam èn mijn toekomstige (nog steeds wachtend, verlangend, hopend, nee Eric ik zal er niet meer over zeuren  🙂  ) achternaam! En dit zonder het mij te vragen. Schandalig! Voor wie de radiospot nog niet hoorde, beluister hem via de link hieronder:

Beluister de radiocommercial

En bovendien kwetsen ze mij nog op een punt waar ze me als moeder het meest op kunnen raken: mijn kinderen. Ze zouden ketchup op de muren gesmeerd hebben…ze zouden dus slecht opgevoed zijn…..waar halen ze het vandaan? Ze zijn zooooo welopgevoed,  het zijn zo’n engeltjes!

Ik eis een compensatie van Sigma! Ik had gedacht aan  een opknapbeurt van mijn interieur, professioneel kleuradvies inbegrepen. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Of nee, laat maar…ik ga wel Gamma verf halen, die is beter dekkend en goedkoper!

 

Geef een reactie

