photochallenge 52 weeks/ 13/52 uitgeput

 

 

Deze week voor mij een speciale photochallenge. De reden hiervoor is zeker niet dat Beerse niets bijzonders meer te bieden heeft, verre van. Maar wel omdat ik niet van mijn erf geraakt ben.

Dit weekend waren er de jaarlijkse opendeurdagen in onze winkel. Mijn weekend in het kort:

Zaterdagvoormiddag nog even wat uren opgevangen van een zieke collega. Gaan werken van 6 tot 12u. Dat het spoedig beter mag gaan met jou, Simone! ’s Middags in vliegende vaart, op mijn fietske, naar huis toe. Douchen, frisse kleren aan, en dan overschakelen van werkgever. Van Albert Heijn naar mezelf  🙂  Van kaas, vleeswaren en borrelhapjes naar fietsen verkopen. Even de knop in mijn hoofd omdraaien.

Het weer zag er heel wat beter uit dan met de opendeur van vorig jaar. Kijk zelf maar:

2013

2013

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het was zo’n 20°C warmer dit jaar! Uiteraard hebben we dit jaar meer bezoekers gehad, en de sfeer was een stuk gezelliger. Er werden meer proefritjes gemaakt. Zoals we verwacht hadden waren het vooral de elektrische fietsen die het goed deden.

De cava ging vlot van de hand met dit dorstig weer, gelukkig had ik genoeg voorzien.

Zo werd ik op zondagochtend om 10u reeds betrapt met een glaasje. Kwestie om wat los te komen, dacht ik, dan praat ik wat vlotter  😉

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

op jullie gezondheid!

Het ganse weekend was er een gezellige drukte. Zelf hadden we weinig tijd om een hap te eten. Chips en cava, ja, dat wel. Gelukkig kwamen  mijn ouders een warme maaltijd ‘op grootmoeders wijze’ afleveren. Alleen even opwarmen. Bedankt mams en paps.

Zondagavond werd nog gezellig, samen met de buren, die de resterende flessen zijn komen leegmaken.

De voorbije nacht, voor de zoveelste keer op rij, slecht geslapen. Deze was de oorzaak wel duidelijk: cava, chips en Duvel… auw mijn maag.  Vanmorgen om 5u weer bed uit om te gaan werken. Nog gauw een stripje Dafalgan in mijn tas gestopt voor ik de deur uitging. Het werd een vermoeiende werkdag, maar met de hulp van Dafalgan sleepte ik me de dag door.

Nu zit ik in de zon, op mijn terras, voeten in de lucht. Uitgeput maar opgelucht dat dat vermoeiend weekend voorbij is. Oef! Mijn ogen wegen zwaar. Af en toe val ik even weg. Dan schrik ik weer wakker. Komaan Els, nog even volhouden! Om 21u kan je je bedje weer in.

 

 

 

 

15 comments

  1. Kijk, we zijn net terug van een wandeling… en jouw blogje bevestigt wat wij ook reeds opmerkten: vorig jaar lagen op dit moment de winterbanden nog op en dat was ook nog nodig… leuke foto’s.

    1. Ik heb net de instelling van die foto van mij verandert, Ze was oorspronkelijk aanklikbaar en dan verscheen ik kamerbreed op het scherm, wow, dat was verschieten, dat was niet de bedoeling 😉

  2. Dat zien er fijne fietsen uit. Ik zou graag een elektrische fiets hebben met zo’n laadvlak vanvoor (gelijk de postpode), maar ze lachen me hier gewoon uit. Jij bent nog veel te jong voor een elektrische fiets! Dus voorlopig gaat het nog steeds met de auto… Misschien moet ik maar eens bij jullie komen testen.

    1. Je kan er maar gemak van hebben, van zo’n elektrische fiets. Als ik geen zin heb om te trappen of een zware werkweek heb, durf ik ook wel een elektrische nemen hoor! Je kan bijvoorbeeld ook je gewone fiets laten ombouwen naar een elektrische (kostprijs ongeveer €1100, afgewerkt). Als je graag wat info hebt, laat maar weten dan stuur ik je wat documentatie op, of bezorg ik je de website van enkele fabrikanten. Je kan natuurlijk altijd ook eens komen rijden…

      1. Het is zo dat ik zeer dicht bij mijn werk woon (wandelafstand), maar de afstand naar vrienden of familie of stad is meestal zo’n 6 km. Altijd net te ver om dat snel even met de fiets te doen zonder daarna bezweet op mijn werk te zitten. Vandaar de overweging… Als ik effectief tot aankoop overga, dan steek ik zeker mijn licht eens bij je op !

        1. Snap het volledig.
          Info over de verschillende systemen van trapondersteuning kan je altijd krijgen van mij. Kopen doe je beter bij een plaatselijke dealer i.v.m. de service bij eventueel defect aan de fiets. Groetjes nog.

Geef een reactie

