uitnodiging

Verleden week zat er een uitnodiging in de brievenbus.

Ik sprong een gat in de lucht. Iemand had waarschijnlijk één van mijn vorige logs gelezen waar ik klaagde dat ik weinig gelegenheid heb om mij eens mooi op te kleden.

Een goede ziel die mij een plezier wou doen heeft mij deze uitnodiging bezorgd, was mijn eerste idee. Zo’n attente persoon (man in mijn fantasie :-)) wilde ik wel leren kennen!

Ik haalde de dubbelgevouwen uitnodiging uit de brievenbus. Spannend…

 

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

Ik plooide de uitnodigng open..

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

Wow, blijkbaar een megaparty. Duidelijk niet de uitnodiging voor de soepavond in onze straat..

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

De gastheer was ook afgebeeld. Niet mis. En wat grote handen… 😉 Natuurlijk kom ik ook.

De dresscode leek mij nogal vreemd, heel speciaal… Maar met mijn mooi omslagjurkje zou ik niet uit de toon vallen op die party.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Tot ik de tekst binnenin las…

Wat een tegenvaller was dat!

 

15 comments

    1. Maar ook geen interesse, vemoed ik?
      Je zou de boel daar nochtans wat kunnen opvrolijken met wat muziek… Op de foto’s lijkt het daar maar een saaie bedoening te zijn.

  1. Ik dacht nog, mooie uitnodiging voor een bloggersmeeting maar toen ik die hier aankreeg besloot ik ze toch ook maar te laten passeren. Trouwens, als oud-misdienaar heb ik mijn plaats al verdiend.

    1. Dan gaan we jou, op de bloggersmeeting die er misschien toch wel komt (!?), ongetwijfeld herkennen aan het aureooltje boven je hoofd 😉

    1. Dat was wel de bedoeling Billy.
      Tot hiertoe nog geen gunstig effect. Ik geef nog niet op… 🙂 Dus als iemand zin heeft om af te spreken, gewoon voor een terrasje, een babbeltje. Laat maar horen.

    1. Dat veranderd de zaak natuurlijk 🙂
      En de vergadering wordt misschien ook afgesloten met ‘ga en vermenigvuldig u’? Toch nog eens over nadenken…. 😉

Geef een reactie

