nieuwe collega

Je hebt dat soms, van die mensen die je ontmoet  waar je onmiddellijk een vertrouwd gevoel bij krijgt. Het gevoel dat het ‘klikt’ zoals men zegt. Wel, dat gevoel heb ik nu ook met mijn nieuwe collega. Ze is een stuk jonger maar de leeftijd lijkt geen rol te spelen. We hebben nog maar een paar uur samengewerkt en het lijkt of ik weet wat ze denkt en wat ze voelt.

Kan ook niet anders want ze is

mijn dochter!

 Dat je jezelf gauw thuis mag voelen binnen Albert Heijn, Emilie!  Kan ook niet anders met die toffe collega’s van AH Turnhout 😉

En hopelijk ga je net zo van je job gaat houden als ik doe.

18 comments

  1. Haha. Veel succes samen daar op de werkvloer. Ook ik werk ganse dagen samen met mijn moeder en dat is echt wel fijn. Er zijn ook nadelen aan verbonden, maar die laat ik jullie graag zelf ontdekken. 🙂

    1. Ja hè Ingrid? Wedden dat we nu ook jongere klanten gaan aantrekken? Mannelijke twintigers gaan vanaf nu ook massaal vallen voor de kaas van AH 😉

  2. En wie mag er over wie bazen ? 🙂
    Of ga je misschien dingen zeggen als “toen ik zo jong was als jij…”, al is het maar om ze op stang te jagen. Ik doe dat thuis namelijk altijd. Lukt altijd 🙂

    1. Tot haar opleiding achter de rug is mag ik ‘bazen’. Later zijn we ‘gelijken’. Dan beginnen de moeilijkheden misschien? Nee, ik zie het wel zitten hoor.
      Elkaar op stang jagen zal er zeker wel bij zijn, ik ken namelijk haar zwakke kantjes 😉 . Maar zolang het met een lach gebeurt….

  3. het zal beslist niet altijd makkelijk zijn. Met familie werken geeft soms wel eens problemen.
    Gelukkig kennen jullie elkaar al een tijdje… 😉

    Succes!

  4. Mr. Pannenkoek heeft het duidelijk over de jonge versie! 😉 Toch bedankt voor de verrijking van mijn woordenschat.
    Mr Menck, jij krijgt van mij een extra plakje kaas zomaar gratis bovenop!

Geef een reactie

