DIM-MID

Dat mijn kwaliteiten als huisvrouw wel eens te wensen overlaten is eens te meer gebleken toen ’s avonds, bij het uitkleden, duidelijk werd dat Eric de ganse dag met een MID had rondgelopen i.p.v. met een DIM.

Ik Β had zijn onderbroek blijkbaar binnenstebuiten opgevouwen in de ondergoedschuif gelegd.

(en hij had waarschijnlijk zijn bril nog niet op… πŸ™‚ )

Ik werd weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt, soms ben ik zo ongelofelijk nonchalant in mijn huishouding.

(“waar liggen mijn kwaliteiten dan wel?” denk ik nu bij mezelf…)

Maar we lachen wel veel, hééél veel! πŸ™‚ πŸ™‚

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

20 comments

  1. Ik zou dat toch wel opmerken ’s morgens.. te belangrijk.. Je weet immers maar nooit wie dat te zien krijgt die dag, niet ? πŸ˜‰

    1. Inderdaad. Maar ’s morgens had hij ze misschien wel goed aan, wat er overdag zou kunnen gebeurt zijn (ik ben werken) daar wil ik niet teveel aan denken πŸ˜‰

    1. Natuurlijk! Weet je wel welke besparing dat per jaar oplevert?
      Als je je onderbroek 2 dagen kan dragen i.p.v. 1, dat scheelt wel 2 Γ  3 wasmachines/jaar aan €3,5/machine, dat geeft een besparing van €7/jaar!!!
      Daarvoor draag je toch met plezier de bruine strepen aan de buitenkant?

  2. Whoehahahahaha aan de hand van het opplooien je huishoudelijke kwaliteiten beoordelen, funny, hier plooit Big heel vaak de was op,….ik doe de strijk,…maar zoals u weet is mijn huishouden onberispelijk πŸ™‚ πŸ™‚

    1. Nee, het huishouden is niet mijn dada. Behalve koken, doe ik graag Γ¨n goed. Maar voor je visioenen Γ  la ‘Clean House’ krijgt: nee, zo erg is het niet! πŸ™‚

  3. hahahaha, zoiets zou ik toch wel onmiddellijk opmerken hoor!
    Maar het is me steeds meer en meer duidelijk dat bij jullie zo’n “bloopers” wel mogen, en dat vind ik dan wel een kwaliteit!
    Blijven lachen, Els!

    1. Onze levens zijn een aaneenschakeling van zo’n bloopers, Billy. De meeste durf ik zelfs niet met jullie delen.. πŸ™‚

  4. Godzijdank! Ik ben niet de enige! Dit is nu echt zoiets wat mij ook zou overkomen daarom heb ik vanaf dag 1 tegen Jer gezegd dat ik er niet aan begin zoiets als onderbroeken op te vouwen πŸ˜‰ Werkt prima hahaha misschien een tip πŸ˜‰

    1. Om eerlijk te zijn:
      In mijn ondergoedschuif is het best wel een rommeltje (die spullen zijn toch te klein om allemaal netjes op te plooien πŸ˜‰ ), maar Eric’s ondergoed wordt altijd netjes?? opgeplooid!

  5. Een onderbroek binnenstebuiten aandoen zou mij ook nog kunnen overkomen. Het duurt sowieso even eer ik echt wakker ben, zeker als ik vroeg (= voormiddag) moet opstaan. Combineer dat met verstrooidheid …

Geef een reactie

