uitdaging gevraagd!

Ik word graag uitgedaagd, ook door jullie…. Vandaar volgend voorstel:

Bedenk een woord, als het even kan passend bij mijn persoonlijkheid, waar ik een verhaal kan rond breien. Een ding of een voorwerp, dus geen gevoel of een abstract iets.
Je mag het zeer ruim zien, het mag van mij alle kanten uitgaan…laat je fantasie de vrije loop.
Hoe ik mijn keuze zal maken tussen de aangeboden woorden? Simpel, ik kies het woord waar ik de meeste inspiratie voel bij opborrelen…
Of ik jullie een waarheidsgetrouw verhaal zal voorschotelen of een verhaal volledig uit mijn duim gezogen, dat weet ik zelf nog niet πŸ™‚
Laat maar komen die woorden!

11 comments

  1. Ik heb indertijd eens opdracht gekregen om een blogstukje te schrijven over een kaasboor. Ewel, thans is het aan jou. Mijn woord voor jou is dus KAASBOOR.

    1. Haha Ingrid, ik snap hem.
      Hierbij wil ik even aan de lezers verduidelijken dat dit niets, maar dan ook helemaal niets, met mijn huishoudelijke talenten te maken heeft. Het is eerder een eigenschap van mij πŸ™‚

Geef een reactie

