moederdag

Weet je wat ik op moederdag kreeg van mijn kinderen?

Werk, werk, werk, 160 blz werk! Hieronder een foto van mijn geschenk:

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

Doe je het boek open, dan zie je dit:

SAMSUNG DIGITAL CAMERAEen bijna leeg boek, enkel een paar regels tekst per bladzijde, en veel schrijfruimte. De tekst bestaat enkel uit vragen, en die zijn nog niet van de gemakkelijkste. Wat dacht je van:

  • Wat zijn jouw beste tips voor een goede relatie? (dat moeten ze nu net aan mij vragen…)
  • Waar zou je de wereld willen voor waarschuwen? (zijn er genoeg lijntjes voorzien voor mijn antwoord?…)
  • Ben je de persoon geworden die je had willen zijn? (weet ik wel wie ik wil zijn?…)

En zo gaat het maar door….elke vraag brengt nieuwe vragen naar boven. Dat wordt heel wat denkwerk!

Ik bedacht net dat er best wel wat bloginspiratie in het boek zit.

En dat het misschien een idee is om hier een ingevulde bladzijde te posten. Afwachten maar.

Eigenlijk ben ik wel blij met mijn boek. Het hoeft ook niet onmiddellijk af te zijn, ik kan er mijn tijd voor nemen.

En ik kan me inbeelden dat het later voor mijn kinderen fijn is om er nog eens door te bladeren. Hopelijk denken ze dan met een glimlach terug aan mij?

Bedankt hé mannen! Ben er echt blij mee!

Zeker als je bedenkt dat ik jullie niet zo cadeaugericht heb opgevoed.

 

23 comments

  1. Eigenlijk is dat prachtig toch, een boek dat jij handgeschreven gaat nalaten. Hoeveel schrijven wij nog ? Alles is zo gedigitaliseerd tegenwoordig. Ik durf wedden eens je het helemaal hebt ingevuld dat je zelf ook wel eens gaat teruglezen.
    Tegen zo een cadeau zou ik ook geen nee zeggen !

      1. Ik heb al opdracht gekregen om mijn eigen kookboek neer te schrijven. Nu kan ik wel goed koken, maar ik doe dat zo uit de losse pols dat ik achteraf amper nog kan navertellen welke kruiden er bvb in een gerecht zitten.
        Ik vrees dat ze het qua dagboek met mijn blogverleden gaan moeten stellen.

    1. Wat moeders toch lijden kunnen… 😉
      Je kan het online bestellen op verteleens.nl
      Je kan er trouwens nog andere boeken in dezelfde reeks vinden, voor grootouders, geliefden, pas gehuwden,…

  2. Die derde vraag is een ferme. Wat zeg ik ? Een kanjer van een vraag. Hopelijk hebben ze meerdere blzn voorzien want het antwoord kan dag per dag verschillen.

    1. Dat is zo. Ik ga op de eerste bladzijde van het boek wel vermelden wanneer (in welk jaar) ik het heb ingevuld. Een mens kan nogal eens evolueren in zijn leven, hé? En inderdaad zelfs van dag tot dag een ander antwoord geven op dezelfde vraag.

  3. Heel mooi cadeau, echt waar want dit is iets wat jou ook voor altijd bij hun laat zijn met adviezen. En ook goed voor jezelf om er over na te denken: i like it!

Geef een reactie

