photochallenge 52 weeks 20/52 (vervolg)

 

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Ziehier Kamp Brugge, ik had het beloofd in de reacties op de foto’s van week 20/52.…ik doe een stap in jullie richting en dit om te bewijzen dat ik de Photochallenge deelnemers van Kamp Brugge best wel sympathiek vind (de andere deelnemers trouwens ook hoor!).

In mijn gedachten hoor ik mr. Brubeck van Hoogstraten (Kamp Kempen, mijn kamp), diep teleurgesteld zijn hoofd van links naar rechts schuddend iets mompelen van “waarom toch Els, waarom???” Geen nood mr. Brubeck, diep in ons hartje weten wij natuurlijk wel dat wij in de mooiste streek wonen…. šŸ™‚

Ik offer mezelf op om even reclame te maken voor een streekproduct van Brugge. Een product dat ik zelf verkoop trouwens. In vijf verschillende soorten, waarvan er twee te zien zijn op de foto. De Brugge Kaas.

Bovendien moet ik nog schoorvoetend toegeven dat het lekkere kaas is….

Voila, Kamp Brugge, hiermee heb ik mijn sympathie voor jullie bewezen en meteen ook de achterstand die jullie hadden in de strijd om de felbegeerde Photochallenge trofee, goedgemaakt. šŸ˜‰

15 comments

  1. šŸ™‚ Een handvol blokjes Brugse Kaas met een frisse Brugse Zot op een Brugs terras, genietend van het mooie Brugse Vrouwvolk dat passeert en Brugse toeristen, ook van de Brugse koetsen die over de Brugse kasseien kletteren, lachend met iemand die in een Brugse koleire schiet als hij in een verloren Brugse paardenstront stapt die per ongeluk uit een Brugse paardenbroek is gevallen. Wat is heerlijker dan dat?
    Dank voor het schitterende gebaar richting Brugge !

    (ps: Brubeck is even van de wereld- of blogbol verdwenen. Hopelijk zien we hem spoedig terug…

    1. Wist je dat wij ook veel kaas met verminderd vetgehalte verkopen? 20% i.p.v. de normale 48%, dat scheelt toch al…niet te streng zijn voor jezelf, een klein stukje kan dan wel…. šŸ™‚

  2. Die van Brugge mogen je een gratis bol opsturen voor zo een mooie publiciteit, met de vermelding dat je die met al je bloglezers moet delen šŸ™‚

  3. Ik ben voornamelijk heel erg benieuwd hoe dit streekproduct smaakt šŸ™‚ Kun je een kleine omschrijving geven? šŸ˜‰ (ik ben nogal een kaasfan zeg maar šŸ™‚ )

    1. Kaas hoeft niet altijd van Nederland te komen om lekker te zijn Joyce! En Brugge kaas is daar een bevestiging van…. licht romig, ronder van smaak dan de gewone Gouda.
      De Brugge Apero (is een kaas in broodvorm) geniet mijn voorkeur, met fenegriek- en mosterdzaadjes, zijn zachte notensmaak en krokante zaadjes…. Kom hem proeven als je in de buurt bent en ik zal je overtuigen šŸ™‚

Geef een reactie

