g-ezel-len

IMG_6020

 

Bij het verschijnen van deze foto op de blog van Henk van Blijderveen dacht ik even ‘lap, die Henk gaat met mijn idee lopen…’. Kan jij soms in mijn hoofd kijken, Henk? De gelijkenis tussen beide foto’s is toch wel treffend, niet?

Hoe dan ook Henk, het was jij die mij op het idee bracht om af en toe een foto met een passend bijschrift te posten. En ik heb inspiratie zat. Bovenstaande foto stond al enkele weken klaar, weliswaar zonder bijschrift, maar dat zoog ik zopas uit mijn duim.

Er zullen er nog regelmatig foto’s volgen want ik heb de smaak te pakken!

Verder heb ik weinig te melden, behalve dan dat ik tijd te weinig heb om alle blogs te blijven volgen en te reageren. Mijn statistieken duiken pijlsnel naar beneden, ik geraak achterop met de photochallenge, mijn huishoudelijk werk stapelt zich op…. Ik weet dat ik meer tijd moet vrijmaken voor leuke dingen (zoals bloggen 🙂 ), maar het lukt me nu even niet.

Hopelijk volgt binnenkort beterschap… En dan volgt de inhaalbeweging, beloofd!

16 comments

  1. Die foto is werkelijk briljant. Doe je een beetje kalm aan? Want echt hoor, je moet tijd maken voor leuke dingen (niet alleen bloggen, ook wandelen en drinken met de buren en zo 🙂 ).

    1. Ik heb wel wat leuke dingen in het vooruitzicht hoor Marion.
      In de nacht van 12 op 13/6 ga ik de “nacht van de maan”( http://www.nachtvandemaan.be ) stappen, een wandelmarathon onder de volle maan. In oktober staat er een citytrip naar Barcelona op de planning. En tussendoor regelmatig een weekendje weg met de mobilhome van mijn ouders, en hopelijk verschillende avondjes met vrienden op een terras…. Maar voorlopig dus geen grote vakantie gepland.

      1. Wow, wat gaaf, Els! Die wandeling bedoel ik. Super! Ik zou het niet redden 42 km, maar oh, wat lijkt me dat mooi! Ik ben zelf ook nogal van de maan, dus ik onthou het wel en zal aan je denken! Barcelona ook niet verkeerd en mobilhome al helemaal niet. Dank je wel voor je uitgebreide reactie! Liefs!

  2. Ik ben je nog maar net aan het volgen en dan haak je alweer af, Els! Dat kun je niet maken! 🙂 Ik vind het wel heel leuk dat je ook wat met woorden gaat spelen. Als dat eenmaal in je zit wil het er niet meer uit. Ik ben het trouwens helemaal met Marion eens: doe ook andere leuke dingen.,

    Gr. Henk

    Gr. Henk

    1. Ik zet het bloggen voorlopig op een lager pitje Henk, geen sprake van afhaken!
      En ja, ik zal je, zoals mr Pannenkoek in zijn reactie vraagt, eens wat concurrentie aandoen 😉

  3. Ik volg Henk en zijn humor al een tijdje, en raak het maar niet beu. Maak het hem maar flink lastig met wat concurrentie 🙂 !
    Laat het bloggen geen sleur worden, want dan heb je er niks meer aan…

    1. Wonderlijk wat je met woorden allemaal kan doen, het blijft me boeien!
      Bloggen wordt zeker nog geen sleur, ik doe het nog altijd met volle goesting.
      Ik zal mijn best doen om diene Ollander het vuur aan de schenen te leggen 😉 dat we vroeger bijna altijd wonnen in “Tien voor taal” (ken je het nog?) geeft me moed!

  4. ik dacht al, waar blijft die Els toch?
    🙂

    Maar je hebt het druk met andere dingen, en dat heb ik ook wel vaak hoor. Geen zorgen, de tijd om te bloggen komt wel weer.
    Die ezeltjes kijken wel mooi je richting uit!
    Ik zou zelf ook graag wat meer foto’s op m’n log willen, maar ik raak er gewoon niet aan om er te nemen.

Geef een reactie

