romantischer dan dit zal hij niet meer worden, vrees ik…

Schaaa-at, ik heb roosjes voor jou’ zei hij.

Wauw’ dacht ik.

Dat is de eerste keer dat ik bloemen krijg van Eric‘ dacht ik.

Wanneer zou ik die verdiend hebben, misschien een soort felicitatie voor mijn nieuwe job?

Ik richtte mijn blik op de tafel op zoek naar het boeket….niets.

De salontafel….niets.

Waar staan ze dan?’ vroeg ik enthousiast.

Awel, daar, in den afwasbak’.

Ik heb de rozen gesnoeid en er stonden nog enkele bloemknoppen aan‘.

De rozen stonden inderdaad in de afwasbak.

Het is te zeggen, 3 miserabele rozenknopjes op een kale stengel, in een waterglas.

Romantischer dan dit zal Eric niet meer worden, vrees ik.

Toch bedankt se mateke! Zo schattig…

xxx
SAMSUNG DIGITAL CAMERA

27 comments

    1. En misschien wel de enige die ik ooit van hem ga krijgen, dus ik koester ze.
      Een mooi vaasje, de bloemen wat fatsoeneren en een betere plaats op de salontafel. Nu nog hopen dat de knoppen alsnog open komen.

  1. hahahahaha ow wauw onze mannen lijken echt te veel op elkaar, dit zou een Jer actie geweest kunnen zijn. En toch stiekem vind ik dit soort gebaren te lief voor woorden!

  2. Wel dan heb ik meer geluk met Big, die brengt af en toe witte rozen mee, omdat hij weet dat ik van witte bloemen hou, maar ik blijf een onverwachts briefje of sms-je leuker vinden!! En al zeker wanneer hij mijn lievelingschocolade meebrengt zonder dat ik het moet vragen,…..dat is voor mij pure romantiek!

Geef een reactie

