uje viert haar tweede WordPress verjaardag

In mijn notificaties stond enige weken geleden het volgende te lezen:

Van harte gefeliciteerd!

anniversary-1x

You registered on WordPress.com 2 years ago!

Bedankt dat ujevoor ons heeft gekozen. Ga zo door met bloggen!

‘Al twee jaar?’ dacht ik bij het lezen van de mededeling. ‘En wat heb ik in die 2 jaar allemaal meegemaakt?’

Even door de archieven gesnord, wat gelezen en herinneringen kwamen boven:

Ik constateerde dat ik niet de perfecte huisvrouw ben

Vielen er 3 zwaargewonden onder mijn kerstboom

Kreeg ik de ziekte van Lyme

Nam  ik ontslag

Kreeg een ernstig vitamine D tekort

Genoot ik van mijn niet-voorgeprogrammeerde tijd

Ontdekte ik mijn droomhuis

Twijfelde ik tussen Colruyt en Albert Heijn en koos uiteindelijk voor de laatste.

Vroeg ik me af of Mr Smith achter die geheimzinnige view zat

Gaf mijn microgolfoven de geest

Ik wandelde 42 km aan één stuk, onder het schijnsel van de volle maan

Wat mannen betreft, ik heb gekeken, gelachen, me in hun plaats gesteld en me geërgerd

Kreeg ik ook dit jaar weer geen uitnodiging van het paleis, wel een andere uitnodiging

Kreeg een longontsteking en bracht Nieuwjaar door in het ziekenhuis

Dan viel ik flauw, met een litteken op mijn kin als gevolg

Reisje naar de Jura

Barcelonareis was mooi, Oostenrijk viel tegen

En heb ik sinds kort een nieuwe job binnen Albert Heijn

24 comments

    1. Die hou ik voor mijn lijstje van volgend jaar, de challenge is immers nog niet afgewerkt. Volgend jaar komt jouw photochallenge, met stip, op nummer 1 :-), beloofd. Je moet het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is hé.

    1. Intensieve antibioticakuur gekregen. Geen blijvende gevolgen aan over gehouden. Wat anderen ook beweren, voor zover ik weet, zijn mijn hersenen niet aangetast. 🙂

    1. Ja, dat is zo. En dan heb ik alles nog niet opgeschreven. Sommige dingen was ik zelfs compleet vergeten. Dat is dan het voordeel van een blog, je kan alles nog eens op een rijtje zetten.

Geef een reactie

