photochallenge 52 weeks 40-41-42-43-44-45/52 😊

Ja, ik weet het, onnodig mij eraan te herinneren, Β ik heb nog heel wat achterstand in te halen wat betreft de photochallenge. Ik probeer nog te redden wat er te redden valt.

Om jullie niet 2x/dag te stalken met een foto van Beerse heb ik in deze inzending 5 foto’s gegroepeerd onder het thema ‘winter in Beerse’. Prachtig gekleurde mossen rond de bosvennen, trekkende ganzen, paddestoelen, naaldbomen en een flauw winterzonnetje dat regelmatig door het wolkendek priemt.

Met onderstaande foto’s hoop ik te bewijzen dat de natuur in Beerse geweldig mooi is…

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

IMG_7660

14 comments

  1. Valsspeler πŸ™‚ πŸ™‚ !!!
    Of serieus nu: inderdaad prachtige natuur bij jullie. Bijna zo prachtig als in het Brugse ommeland. Nog een heel klein beetje oefenen en…
    Of heel serieus nu: deze plek lijkt het ons wel waard om er eens een weekendje te spenderen πŸ™‚

  2. Correctie mr. Pannenkoek, dat is niet vals spelen, dat is slim zijn. Ik ben toch al gedelibereerd en heb die pluim in mijn gat toch al verdiend. Alles wat je vanaf nu nog te zien krijgen is dus een extraatje.
    De Antwerpse Kempen is inderdaad de moeite, je hebt wel een insider nodig die je naar de mooie plekken kan gidsen πŸ˜‰

    1. Je weet toch dat je nu een gans jaar met die pluim in je gat moet rondlopen hΓ©? Kleine lettertjes gelezen? πŸ˜‰ Prachtige natuur hebben jullie daar! Misschien moet ik eens verhuizen…

    1. Nog 7 foto’s te gaan. De kans op een foto met sneeuwlandschap is dus reΓ«el. De kans op sneeuw in combinatie met een vrije dag is echter veel kleiner in deze drukke eindejaarsperiode. Jullie merken het wel wanneer het gelukt is.

Geef een reactie

