photochallenge “Beeld van een beeld” 2015/2

De fotochallenge van Nachtbraker (via de link vind je ook de deelnemerslijst) begint stilaan een vaste waarde te worden in blogland.Dit jaar is luidt de opdracht ‘maak een beeld van een beeld en vertel er iets over’.Er zijn niet veel beperkingen en verplichtingen in deze opdracht en van deze vrijheid ga ik dan ook dankbaar gebruik maken. Het zal geen saaie fotoreeks worden, dat is tenminste mijn opzet.

 

Oeps, vergeten…mijn inzending volgt nog!

Ik zet even mijn joker in:

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

20 comments

    1. Ik denk dat je je vergist mr. Pannenkoek. Ik meende de woudgod Arboreus te herkennen.
      ‘Zeurlap’ heb ik moeten opzoeken. Mag ik je erop wijzen dat het reglement van de photochallenge het gebruik van achterpoortjes niet verbied. 😜

    1. Mijnen Eric verdient het wel om op een voetstuk geplaatst te worden! 😊
      De bomen zijn trouwens geveld in het kader van het heideherstel in de Antwerpse Kempen.

  1. Tiens, ik dacht niet dat ik iets las over jokers in nachtbrakers spelregels… maar omdat jij het bent (na je lange en gewaardeerde reactie) mag het denk ik wel πŸ˜‰

  2. Maar kom zeg, jij kan dat standbeeld nog meenemen naar huis ook. Some people have all the luck πŸ™‚
    En nu iets heel anders : kom je niet naar de blogbrunch volgende week in Gent ? Ik zou anders heel graag eens IRL kennis maken !

Geef een reactie

