het ondersnitje

Jij durft nogal veel hè?
Ja, ik sta voor vele dingen open.
Heb je een voorkeur?
Of wat wil je zeker niet?
O, doe maar, ik vertrouw op jou.
Mag ik dan iets nieuws proberen?
Natuurlijk, bij mij altijd, dat weet je. Had je al iets in gedachten dan?
Ja, mag ik scheren?
Zolang je er maar geen hartje of een pijl in scheert vind ik het oké.
En kaal vind ik ook maar niets.
Dat was ik niet van plan.
Oké, doe dan maar, verras me.
De tondeuse deed haar werk.
En, wat denk je er van?
Ze draaide de spiegel zodat ik het resultaat kon bekijken.
Dat is weer eens wat anders, hè?
Inderdaad, dat heb je weer goed gedaan.
Dat ondersnitje staat me wel.

21 comments

    1. Aan iedere zijde van mijn hoofd uitgeschoten? Dat zou een ongelooflijk toeval zijn.
      Nee Menck, geef toe dat je niet helemaal mee bent met de laatste ontwikkelingen in de haarmode.
      En ik hoop dat je snel kan lopen! 😉

    1. Een geheimzinnige nieuwe reactie…moet ik jou kennen? Hebben we elkaar al ontmoet? Of heb ik een aanbidder die me wil ontmoeten? Hoe zou ik jou dan kunnen herkennen? 🤔😊

    1. Ik hou gewoon niet van het gevoel dat er een “vreemde” in mijn haar zit te woelen. Maar het vooruitzicht dat ik beter ga buiten gaan als dat ik binnen gekomen ben maakt veel goed.

        1. Grote foto komt et wel eens aan.
          In Beerse passeren mag ook wel hoor! In het geval dat je (of jullie) graag eens afspreken, je vindt mijn e-mail onder “wachtwoord”.

  1. Prachtig geschreven Els en leuk om te lezen. Een tijdje geleden (december 2015) schreef ik ook over mijn belevenissen bij de kapper. Mocht je zin en tijd hebben, ga gerust eens kijken. mijntekstjes.com De titel is Babbelgat. Bedankt en veel succes verder.

Geef een reactie

