bel me!

Vanochtend ben ik opgestaan met een schorre kraaienstem. Ik leek wel een lange, wilde nacht achter de rug te hebben.

Op een of andere manier blijken mannen krakende vrouwenstemmen sexy te vinden. Eric liet me, weliswaar voor hij zijn ogen opende, dan ook ongegeneerd weten dat hij het niet erg vond om naast een nieuwe vrouw wakker te worden.

Wetende dat mijn werk vooral uit praten bestaat kan ik je verzekeren dat dit geen pretje is.
Maar ik ga niet bij de pakken blijven zitten…Om het op zijn Cruijffiaans te zeggen: ‘ieder nadeel heb zijn voordeel’. Ik ga mijn nieuwe stem in mijn voordeel gebruiken.

In de Streekkrant liet ik onder de rubriek ‘contacten’ volgende advertentie plaatsen:
‘Els, vr. met erv.,zwoele sexy stem,brengt je in 1 min. tot een ongek. hgtepnt., suc.verz.! 0123/ 123456 €5/min.
Wedden dat ik meer zal verdienen dan op de versafdeling bij Albert Heijn?

Hoe dan ook, tips om mijn oude, zachte stem weer snel tot leven te wekken zijn steeds welkom. Nog even meegeven dat ik het meest hou van grootmoeders remedies die beginnen met: men neme een glas rum of cognac en men voege daar aan toe …

23 comments

  1. Kop heet water, honing erin, strohrum (80 Β°) erin, opdrinken maar. Herhaal dit meermaals per dag. Je wint er je stem bij, doch je verliest mogelijks je rijbewijs. πŸ˜‰

Geef een reactie

