14 comments

    1. Albert Heijn moet hier en daar zich nog wat aanpassen aan de Vlaamse taal.
      En met aanpassen bedoel ik niet overnemen. Zo heb ik me mateloos geërgerd aan de slogan ‘Onze bakkerij bakt ze naar ieders goesting’. Geef toe, dat klinkt niet uit een Nederlandse mond, het lijkt meer op een indringing in onze mooie Vlaamse taal. En daar is de gemiddelde Belg nogal gevoelig aan, Vlaams is onze taal. ‘Naar ieders smaak’ had volgens mij minder geforceerd overgekomen.

      Buiten de taalverschillen ervaar ik op de werkvloer ook veel verschillen die een gevolg zijn van cultuurverschillen tussen Nederland en België. Ik voel al inspiratie voor een nieuwe blogpost alweer opborrelen.

      Fijn dat je hier een kijkje kwam nemen!

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s